Data opublikowania wiadomości 02.01.2017
Od kilku godzin klienci Banku Zachodniego WBK mają problem z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Nie można się do niej zalogować, a gdy się uda, to trwa to znacznie dłużej niż zwykle. Bank potwierdza, że pracuje nad usunięciem usterki.
Wielu klientów, którzy dziś od rana chcą dostać się na swoje konto, ma z tym problemy. Przy logowaniu wyskakuje błąd 500, informujący o tym, że serwis jest chwilowo niedostępny. Z kolei czasami strona przez długi czas się nie wyświetla.
Usterka nie dotyczy jednak wszystkich użytkowników. Wielu z nich nie odczuwa żadnych utrudnień i bez problemu może zalogować się w systemie bankowości elektronicznej.
- Mamy awarię, która skutkuje wydłużeniem, a czasami uniemożliwieniem składania zleceń i operacji w bankowości elektronicznej - poinformowała Ewa Krawczyk z biura prasowego banku. Zapewniła, że trwają prace nad usunięciem usterki, choć nie wiadomo ile mogą potrwać.
źródło informacji: wp.pl
Co proponuje Kredytolog:
Bezpłatna strona - wizytówka: twojanazwa.kredytolog.pl
Boks reklamowy na dowolnej stronie - 3 linie tekstu, ikonka, link
Publikacja artykułu w 11 kategoriach branży finansowej
Publikację artykułu należy zamówić poprzez formularz kontaktowy