zaloguj się / zarejestruj się
Kredytolog.pl



Dodaj zlecenie
Wybierz ofertę
Poleć nas
Dodaj zlecenie
 

« powrót do aktualności


Klienci Banku BZ WBK nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej

02.01.2017

Od kilku godzin klienci Banku Zachodniego WBK mają problem z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Nie można się do niej zalogować, a gdy się uda, to trwa to znacznie dłużej niż zwykle. Bank potwierdza, że pracuje nad usunięciem usterki.

Wielu klientów, którzy dziś od rana chcą dostać się na swoje konto, ma z tym problemy. Przy logowaniu wyskakuje błąd 500, informujący o tym, że serwis jest chwilowo niedostępny. Z kolei czasami strona przez długi czas się nie wyświetla.

Usterka nie dotyczy jednak wszystkich użytkowników. Wielu z nich nie odczuwa żadnych utrudnień i bez problemu może zalogować się w systemie bankowości elektronicznej.

- Mamy awarię, która skutkuje wydłużeniem, a czasami uniemożliwieniem składania zleceń i operacji w bankowości elektronicznej - poinformowała Ewa Krawczyk z biura prasowego banku. Zapewniła, że trwają prace nad usunięciem usterki, choć nie wiadomo ile mogą potrwać.

źródło informacji: wp.pl





 
INFORMACJE DLA ZLECENIODAWCY


Informacje dla zleceniodawcy Czy konieczna jest rejestracja w serwisie?
Czy pobierana jest jakaś prowizja?
Czy moje dane będą widoczne w serwisie?
Jak długo czeka się na oferty?

Zlecenia finansowe bez opłat i rejestracji



Opinie o kredytolog.pl
grafika: gate8, programowanie: evasoft